- This topic is empty.
Мітки : Берлін, змінити прописку, прописка
Як змінити прописку в Берліні
-
U-in-EU
ХранительЯк змінити прописку в Берліні як відомо, всі люди, які проживають у Німеччині, повинні мати прописку. Це стосується не лише українців, а й усіх приїжджих без винятку. Навіть якщо людина перебуває тут за робочою візою.
Нині багато українців переїжджають до окремих квартир. Змінивши місце проживання, ви також повинні змінити прописку. Як це зробити, далі наш короткий гід.
Що? Де? Як? Скільки?
Що?
У Німеччині існує 2 види реєстрації: Аnmelden та Ummelden.
Перша потрібна, якщо Ви змінюєте муніципалітет. Друге, якщо ви переїхали в межах одного муніципалітету.
Де?
Після того, як ви оформили договір оренди, орендар видасть вам Wohnungsgeberbestätigung – свідоцтво про проживання. Воно підтверджує, що саме Ви житимете в цій квартирі, за цією адресою. Там будуть вказані ваші дані та нова адреса. З цим документом ви йдете до Бюргерамту і берете термін на прописку.
Потрібно сказати, що за німецькими законами, де-юре, змінити прописку потрібно протягом 2-х тижнів з моменту фактичного в’їзду в нове житло. За непослух передбачається штраф у розмірі 1000 євро. Але де-факто у зв’язку з великим напливом людей бюрократи штрафів не виписують. Вам достатньо протягом цих 2-х тижнів взяти термін на прописку. Тож майте цей факт через не затягуйте.
Необхідні документи:
– Паспорт;
– Вид на проживання;
– Заповнений реєстраційний формуляр Anmeldung;
Wohnungsgeberbestätigung – свідоцтво про проживання, яке заповнює власник житла.
Скільки?
Документ про прописку німецькою називається Meldebestätigung. У місцевому Бюргерамті за його отримання передбачено платню 12 євро для всіх членів сім’ї. Але для українців ця послуга є безкоштовною.
Наступний нюанс при отриманні прописки на прийомі повинні бути присутніми всі члени сім’ї. Тож на термін доведеться брати дітей. Виписуватись з попереднього місця проживання не потрібно, це відбувається автоматично.
Документ про прописку видається співробітниками відділу Kundenzentrum на місці. Вони перевіряють усі ваші документи та вносять інформацію до бази даних.
Що куди?
Після того, як ви отримаєте Meldebestätigung, важливо донести інформацію про зміну адреси до всіх інстанцій – Jobcentre, Sozialamt, Familienkasse, страхова компанія, фітнес-клуб, школа дитини, комунальні компанії, податкова інспекція тощо. Інакше вся пошта приходитиме на стару адресу. Щоправда, і тут є рішення. Німецька пошта (Deutsche Post) пропонує послугу переадресації ваших паперових листів на іншу адресу. Послуга називається Nachsende, коштує вона не дуже дорого. Заяву можна заповнити у поштовому відділенні чи онлайн.
Переїжджайте та прописуйтесь без проблем!
Вибачте , ви повинні увійти в систему , щоб відповісти в темі .